Vacanța în familie în Louisville, Kentucky

Kentucky este renumită pentru cursele de cai, bourbon și chiar iarba albastră. Separat de Indiana la nord de râul Ohio, Louisville este cel mai cunoscut sub numele de Gateway spre sud. Cu arta, cultura, cartierele eclectice și întreprinderile independente care prosperau într-o comunitate urbană, este, de asemenea, un oraș surprinzător de șold și la modă.

Vacanță de familie în Louisville, Kentucky

Ce să fac

Belle of Louisville: Un oraș al râului, prin definiție, Louisville a fost un hub al turismului, industriei și inovației de peste 100 de ani. Și dacă ar putea vorbi, Belle din Louisville, în vârstă de 96 de ani, a văzut totul. Cea mai veche operație cu aburi care operează din țară, Belle din Louisville este acum un reper permanent pe malul apei al orașului. Trecând pe râul Ohio cu sora mică Spiritul lui Jefferson, o fată se simte cam ca un debutant pe apă.

Unde să stai

Găsiți cazare pentru familie în Louisville, Kentucky, de la hoteluri tradiționale până la închirieri de vacanță privată prin Stay22.com:

Salutând zilnic vizitatori noi și repetați, The Belle of Louisville este încă distractiv astăzi. Deschis pentru cină, muzică, dans și alte evenimente speciale, o croazieră pe râul Ohio amestecă nostalgia cu aventură într-un fel de drum Huck Finn. Opțiunile pentru scaune și mâncare diferă pe măsură ce vă schimbați de la punțile superioare și inferioare, iar aerul condiționat este un plus nou binevenit pe puntea de sală de bal. Pe lista mea pentru un weekend de prietene sau o aventură specială cu un copil de vârstă elementară sau doi, nu putem aștepta să ne întoarcem cu parasol și pălărie de paie.

Louisville Science Center

Kentucky Science Center: Un membru proeminent al Museum Row de pe Main Street din centrul orașului Louisville este unul dintre cele mai impresionante muzee în care am fost în acest an. Dacă fațada colorată nu vă atrage atenția, veți fi greu de evitat oglinda parabolică uriașă din holul exterior. Cel mai mare centru științific hands-on din Kentucky, Kentucky Science Center are 150 de exponate, un teatru IMAX cu patru etaje și laboratoare de predare. Distribuite pe trei etaje, exponatele permanente sunt grupate în aceste categorii: lumea pe care o creăm, Kidzone, lumea din noi și lumea din jurul nostru.

Cu adevărat, însă, ne -am petrecut majoritatea timpului la primul etaj, alergând între Kidzone și minunatul (dar temporar) expoziția de călătorie „Sesame Street prezintă cadavrul”. La un moment dat am uitat că am fost într -un muzeu științific, deoarece ne -am comportat foarte mult ca grupurile de muzee ale copiilor. Cu membrii familiei anuale la un preț rezonabil, puteți veni și merge după un an întreg și, de asemenea, să primiți reciprocitate (admitere gratuită sau cu reducere) la peste 250 de alte muzee și centre științifice din toată țara.

Muzeul Louisville Slugger

Louisville Slugger Museum & Factory: Acasă la cea mai mare bâtă de baseball din lume, Muzeul și fabrica Louisville Slugger este unul pentru lista de găleți. Știam despre Sluggerii din Louisville și faimosul din lume, dar nu eram exact siguri la ce să ne așteptăm când am ajuns. Cu o prezență record de peste 48.000 de vizitatori doar în iulie trecută, curiozitatea noastră ar fi ucis o pisică. Peste stradă și un bloc în jos de Louisville Science Center, faceți o zi de muzeu.

Prima noastră oprire, cușca de luptă a lui Bud. Pentru 1 dolar, tânărul nostru de șase ani s-a conectat cu 5 din 10 mingi, impresionându-ne pe toți. Îndepărtând cu reticență pe toți copiii departe de camera copilului (completat cu pagini de colorat, jucării și cărți despre baseball), am găsit Babe Ruth în galeria de expoziții. În turul nostru al turneului de fabrică reglementat al OSHA, ONEST-TO-BOODESS, a scăzut fălcile noastre în acțiune. La 30 de secunde pe pop, fabrica a fost pregătită să producă 1500 de lilieci în acea zi. Recompensat la sfârșitul turului cu propriul lor suvenir oficial Louisville Slugger Mini-Baseball Bat, copiii și-au împerecheat deja jucăriile noi cu bile și mănuși înapoi acasă. Data viitoare vom vizita magazinul de teatru și suveniruri.

Unde sa mananci

Fabrica de spaghete vechi

Am mers câteva blocuri de la hotelul nostru până la vechea fabrică de spaghete de pe Market Street. Cunoscut pentru mese prietenoase cu bugetul, vechiul restaurant din fabrica de spaghete a fost un favorit consistent al nostru în toate SUA și Canada. Louisville a fost la curent cu așteptările noastre: servicii excelente și mese gustoase. trei spaghete pentru copii și farfurii cu chiftele mai târziu (5,25 USD pentru intrare, mere sau salată, băutură și desert de înghețată); Ne -am rătăcit „acasă” pentru noapte.

Unde să dormi

Galt House Hotel and Suites

Oaspeții Galt House Hotel & Suites, Louisville, Kentucky, Statele Unite, ne -am găsit între malul apei și inima din centrul orașului. Poate o aruncare de piatră de pe calea ciclismului/drumeției care duce în parcul premiat de pe malul apei, ne-am aventurat în căutarea unor locuri de joacă, a tampoanelor de stropire și a fântânilor de apă. La etajul 14, ne -am bucurat de priveliști asupra orașului aproape la fel de mult ca liftul de sticlă și, desigur, am vizitat piscina. afară și pe acoperiș, oamenii scăldați și comandau băuturi și mâncare de lanull