Chengdu, China: Vizita noastră la Baza de Cercetare a Bătării Panda Giant Panda

După două nopți într -o mare pensiune, a venit momentul să ne luăm la revedere de la Guilin. Ne -am ridicat rucsacurile peste umeri, am găsit autobuzul local pentru a ne duce la gară și am început călătoria noastră cu trenul epic de 25 de ore spre Chengdu, în provincia Sichuan. Majoritatea oamenilor zboară acest picior al călătoriei, dar nu am putut găsi bilete de avion economice, în plus, ne bucurăm mereu să luăm trenul; Este cel mai bun mod de a vedea țara și de a întâlni localnicii.

Prima etapă a fost de 4 ore pe o clasă „cu un loc greu”. Acest lucru înseamnă, practic, că trebuie să stai la un unghi de 90 de grade pe un scaun cu foarte puțină căptușeală. Pentru unii, este o călătorie foarte lungă, așezată astfel, dar din fericire pentru noi, am fost doar acolo timp de 4 ore înainte de a schimba trenurile. Am întâlnit câteva femei tinere cu adevărat drăguțe, care erau dornici să -și încerce engleza. Am avut ghidul nostru afară și toată lumea s -a adunat în jurul nostru, arătându -ne unde locuiesc și le -am arătat unde am fost și unde mergeam.

Femeile mai în vârstă, care nu pot vorbi engleza, au făcut tot posibilul să se alăture conversației, dar mai ales admirau doar geanta mea țesută de bambus pe care am primit -o ca cadou de la proprietarul pensiunii din El Nido, Filipine. Toți le -a plăcut, prea amuzant.

La gară – Noroc că cumpără bilete fără nici o engleză!

trenul clasei de ședere

Nu știu dacă vreunul dintre voi urmărește un idiot în străinătate, dar tipul din emisiune merge în China și se plânge că nu există uși pe toaletele publice. Nu aveam idee în ce parte din China călătorea pentru că nu văzusem până acum niciun fel de lucruri în călătoria noastră. Odată ce am ajuns la prima gară, a trebuit să mă eliberez și să mă îndrept spre toaletă. În timp ce am rotunjit colțul și am intrat în toaletă, acolo a fost, smack-ul în fața mea: femeile ghemuite într-o toaletă fără ușă care își desfășoară activitatea!

Nu știam unde să mă uit, așa că mi -am croit drum pe culoarul central încercând să găsesc o „toaletă” vacantă pe care să o folosesc, dar, desigur, pentru a găsi un astfel de lucru, a trebuit să privesc la colțul fiecărui stand! A fost mult prea devreme dimineața pentru a avea de -a face cu acest lucru, deși sunt sigur că nu există niciodată un moment potrivit. Pentru a înrăutăți, nu erau toalete adecvate (stil occidental sau stil asiatic), a fost doar un jgheab cu apa care trece prin ea! Vă puteți imagina cum a fost să priviți deșeurile altor oameni care se grăbeau chiar sub mine … Din fericire, am fost aproape de începutul jgheabului și nu la sfârșitul jgheabului. A fost un șocant. Nu am văzut niciodată ceva asemănător, nici măcar în India. China s -ar dovedi șocantă pentru noi în alte moduri pe măsură ce a trecut timpul … Continuați să citiți!

Am avut un pic de timp înainte să vină următorul nostru tren, așa că am fost doar să ne agățăm în discuție. Din nicăieri, o femeie a venit și s -a așezat lângă noi și a început să vorbească chineză. Ea a avut o conversație completă cu noi și am răspuns doar „Da, OK, Uh, nu, nu te înțelegem”. Până la urmă, alte 2 femei și un bărbat au sfârșit să vină și toate își doreau poze cu noi. A fost hilar. Așa că am făcut ședința foto și apoi le -am rugat să facă o poză cu pantofii lor. Femeile din China poartă întotdeauna tocuri de 5 inci. Rareori văd un călcâi mai mic. Ei merg pe tot orașul în ei, nu știu cum o fac.

localnici prietenoși la gară

Femeile și tocurile lor de 5 inci!
După discuția noastră cu oamenii drăguți, ne -am urcat pe următorul nostru tren. De data aceasta am fost la o clasă „Sleeper Hard”. Este la fel ca o clasă SL din India, un sistem de pat de 3 paturi de bază cu 6 paturi într -o cabină.

trenul de clasă grea
Singura diferență între acestea și cele din India este că în China, trenurile sunt mai curate … dar chinezii fumează! Se presupune că fumează doar între trăsurile din apropierea toaletelor, ceea ce este excelent în teorie, dar pe măsură ce fumul poate călători, tocmai s -a aruncat înapoi prin restul trăsurii. Nu a fost cea mai mare călătorie pentru noi. De asemenea, am fost pe cele mai bune bucăți unul de celălalt, ceea ce nu este ideal. Bunk -ul de sus are cea mai mică cantitate de cameră, așa că nici nu am putea să ne așezăm fără ca gâtul nostru să se îndoiască complet; Dacă ar trebui să mergem la toaletă, a trebuit să urcăm din vârf și este și locul în care se află difuzoarele! A fi chiar sub un interfon chinezesc cu o femeie care striga despre ceva nu a fost cel mai plăcut apel de trezire.

Daroiere în căruța restaurantului trenului
Chiar dacă a existat mirosul de fum, un interfon foarte puternic și nu există A/C în acest tren, am ajuns să dormim bineși s -a trezit simțindu -se împrospătat. Ne -am făcut terciul și ne -am tăiat mango -urile pentru Breaky și ne -am reunit lucrurile. Am ajuns în Chengdu în jurul orei 16:00 și am început călătoria noastră de la gară până la pensiunea noastră. Am fost într -un autobuz local timp de aproximativ 1/2 ore, apoi a trebuit să trecem la altul.

Aceasta a fost prima dată când ne -am luptat să ne dăm seama de transport din cauza barierei lingvistice. Nu există aproape nicio engleză vorbită în China, literalmente lângă zero de cele mai multe ori. Personalul de la pensiuni este destul de fluent, dar noroc să găsească pe oricine altcineva pe străzi sau în serviciul pentru clienți cu care să comunice. Deci, a doua plimbare cu autobuzul ne -a luat un timp. Căutam peste tot, fiind arătați în tot felul de direcții, rucsacurile noastre de 20 kg s -au simțit ca o tonă de cărămizi și eram gata să gâdilăm doar un taxi și să -l trecem! Din fericire, ne -am găsit autobuzul și ne -a aruncat practic în fața căminului. Phew.

We stayed at Sim’s cozy Guesthouse and it was fantastic, quite possibly the best one we’ve ever stayed in.  This place had every amenity you could imagine: a bar, a restaurant (serving remarkable Sichuanese food), 2 garden areas with tables & Scaune, o sală de jocuri cu masă de piscină și masă de ping pong, un birou de călătorie cu tot felul de informații și personal care erau la minge despre orice. Toți vorbeau engleza grozavă și erau cu adevărat cunoscuți despre orașul lor și despre țara lor. Nu putem recomanda acest loc suficient. Mâncarea a fost atât de bună la pensiune, încât am mâncat fiecare masă acolo, cu excepția unuia.

Motivul nostru principal pentru a veni până la Chengdu a fost să vedem foarte drăguți, cocoși și cu graniță dispărute, urși panda !! Hostelul nostru a oferit un tur, dar, după cum știți, nu suntem tot atât de încântați să facem tururi, așa că ne -am îndreptat spre noi înșine a doua zi. A trebuit să luăm doar 2 autobuze și am fost acolo într -o oră. Ne -am dus la baza de cercetare uriașă de reproducere Panda, chiar în afara Chengdu. Ei cresc urși panda aici, dar, din păcate, urșii nu pot fi reintroduși în sălbăticie.

Au devenit dependenți de oameni pentru a -i hrăni (dinții lor nu sunt suficient de puternici pentru a deschide bambusul) și sunt chiar reticenți să se împerecheze. Locul se numește o rezervă de animale sălbatice și nu este menit să fie ca o grădină zoologică. Am constatat că este o rezervă destul de bună, nu prea asemănătoare cu grădina zoologică, dar ar fi putut fi un pic mai bună pentru urși.

Au fost multe zone panda pline de copaci pentru alpinism, iarbă pentru a juca și structuri construite de bambus pentru ca aceștia să se bazeze. Singura problemă a fost că carcasele nu erau atât de mari. Nu erau teribil de mici, dar ar fi putut fi un pic mai mari. În orice caz, urșii Panda erau atât de drăguți și nu păreau să se supere condițiile! Au fost 2 zone care ne -au ieșit în evidență: un grup de 7 adolescenți și o mamă cu 2 pui. Acești urși au atât de multă personalitate și uneori manierismele lor erau atât de umane.

Ar apuca o bucată de bambus, s -ar așeza, s -ar sprijini înapoi de un copac sau ceva și ar începe să mănânce. Când sunt plini, toți ar ieși pe spatele lor ca și cum ar fi terminat doar o cină de curcan! A fost hilar.

Un prânz de grup. Chengdu, China

Doar stai afară. Chengdu, China
Mmmm, bambus! Chengdu, China

Sunt atât de plin! Chengdu, Chinaone Happy Panda. Chengdu, China.

Puii aveau și tone de personalitate și unul în special a fost într -adevăr rambunctios. El avea să urce pe un deal și apoi să -l arunce în jos pentru a câștiga atenția turiștilor care îl urmăresc; Ar sări pe mama lui și ar încerca să -l asigure cu ea (nu avea nimic) și a petrecut mult timp încercând tot posibilul să urce pe un copac (destul de penibil, aș putea adăuga) până unde se afla fratele său napping. Scena a fost atât de amuzantă și am urmărit totul să se stingă, râzând de acest personaj confuz.

Încercând să urce până unde se află fratele său. Chengdu, China

Aproape acolo! Chengdu, China

Relaxându -se într -un copac. Chengdu, China

Doar stai afară. Chengdu, China
În afară de panda uriași, există și panda roșii la această rezervă. Nici măcar nu auzisem de ei înainte de a veni aici. Arată ca racoane mai mult decât urși, dar erau la fel de drăguți. Au rămas mai puțin de 1000 de panda sălbatici în lume, așa că am petrecut câteva ore cutreieraând și apreciem faptul că am putut vedea unele dintre cele mai pe cale de dispariție animale, chiar dacă nu erau în sălbăticie.Un panda roșu. Chengdu, Chinaso drăguț. Panda roșie, Chengdu, China

A doua zi ne -am trezit devreme să ieșim și să vedem câteva dintre obiectivele din jurul orașului. Ne-am navigat pe linia de metrou și am mers la un templu budist foarte mare, bine conservat, Templul Wenshu. Locul era masiv și plin de parcuri, broaște țestoase, broaște, mănăstiri, călugări și urne metalice care ard bețe de tămâie ca oferte. A fost un loc minunat pentru a călători o vreme. De acolo am găsit câteva backstreet -uri căptușite cu felinare roșii, arhitectură și magazine vechi chinezești.

intrare în mănăstire

Templul Wenshu

Tămâie arsură la templul Wenshu

Flori colorate, Chengdu, China
Frumoasă mănăstire

O broască masivă la templu. Chengdu, China
Am intrat într -o casă de ceai și am făcut așa cum fac Sichuanese locale, am luat niște ceai verde și niște chat -uri. Nu ne-am scufundat pe deplin în timpul ceaiului așa cum l-ar fi avut … Aparent în timpul acestei activități de după-amiază, un bărbat vine cu un fir de metal și o pensulă cu puțină pene la capăt, el se strânge cu o lanternă în cap și începe Săpând adânc în canalul urechii pentru o curățare a urechii! Poate că mi -ar fi rezolvat egalizarea urechii și poate că aș fi putut să merg la scufundări, dar nu mi s -a părut sanitar sau sigur, așa că am renunțat la asta.

Ceai tradițional chinezesc

Curățarea urechii la Cea de ceai!

După ce am asistat la cel mai ciudat lucru care s -a întâmplat într -o casă de ceai sau oriunde cu adevărat, ne -am întors pe metrou pentru a ne duce mai departe spre sud pentru a încerca faimosul hotpot Sichuan. Mâncarea Sichuanese este cunoscută pentru că este plină de chili și foarte picantă … pe care o iubim! Mesele sunt amenajate cu un arzător încorporat în masă, chelnerul scoate la iveală o cuvă mare și fierbere de ulei picant, care continuă să buleze la masă peste elementul fierbinte.

Apoi mergeți în camera mai răcoroasă și alegeți niște frigarui de mâncare pe care doriți să le gătiți în bunătatea bubuitoare. Au existat o mulțime de opțiuni diferite de carne (ne -am asigurat că nu există niciun câine în meniu) și o mulțime de legume oferite. Ne -am umplut recipientul de staniu cu carne de vită, carne de porc, pui, broccoli, conopidă, varză și dovleac înainte de a ne îndrepta spre masa noastră. A fost un mod destul de distractiv și interactiv de a mânca și am ajuns să ne umplem cu deliciile picante.

Toți frigarui care așteaptă să fie aleși

Gătindu -ne frigarui în TVA de ulei picant

În drum spre casă, am asistat la ceva atât de bizar, atât de de neînțeles și atât de ridicol încât ne -a făcut să ne oprim morți în piesele noastre. Alți călători ni s -a spus de alți călători (când tocmai am ajuns în China) că părinții chinezi vor tăia găuri în pantalonii copilului lor, astfel încât, dacă trebuie să meargă la baie, este un acces mai ușor. OK, bine, ne -am gândit. Dar nu ne -am dat seama exact ce a însemnat asta … ceea ce înseamnă că da, este un acces mai ușor pentru a face un #1 sau un #2, dar nu o fac în toaletă, o fac nicăieri așa cum se simt!

În acest moment particular, mergeam în afara unui centru comercial foarte elegant, cu nimic altceva decât Mercedes, BMW și Porsches parcate afară. Mașina s -a ridicat, mama a ieșit cu copilul ei de 3 ani și a ținut -o peste frumoasa fântână de apă care se afla în fața mall -ului, iar acolo a plecat. Pipi ei intră în fântână, apoi r